Considerations To Know About سکه یا طلای آب شده

Wiki Article

به همین دلیل امکان ضرر در این بازار کمتر از بازار سکه است.

درصد زیادی از طلاهای زینتی که توسط خانم‌ها و آقایان استفاده می‌شود بعد از مدتی رنگ و کیفیت خود را از دست می‌دهد یا دچار شکستگی می‌شود.

در این بخش می خواهیم برای شما درباره مزایای خرید سکه طلا صحبت کنیم. مهم ترین این مزایا به شرح زیر می باشد:

در گلدیکا امکان خرید خرد هم وجود دارد، بدین معنی که حتی با ۱۰۰ هزار تومان نیز می‌توانید طلای آب شده خریداری کنید. گلدیکا طلای خریداری شده را همراه با شناسنامه‌ و فاکتور و شماره انگ به کاربران تحویل می دهد یا اگر مایل باشند می توانند در کیف پول طلای خود نگه داری کنند.

اما نکته مهمی که ذهن بسیاری از سرمایه‌گذاران را به خود مشغول کرده این است که کدام یک برای سرمایه‌گذاری گزینه بهتری است و اینکه بین این دو روش چه تفاوت‌هایی وجود دارد.

صفحه اصلی درباره ما شرایط و قوانین سوالات متداول چطور اعتماد کنیم؟ ارتباط با ما اتحادیه کسب‌و‌کار‌های مجازی نماد ملی ثبت نماد اعتماد الکترونیکی آدرس:

اولین مزیت مربوط به سوددهی این کالا می شود. سکه طلا به گونه ای سود می دهد که بالاتر از تورم می باشد.

به دلیل عدم اطمینان از خالص بودن طلای دست دوم احتمالا شما از خرید آن منصرف شوید.

پس در زمان معاملات طلای آب شده، به حک شدن شماره سریال دقت کنید و جهت استعلام می‌توانید از سامانه گویای عیار طلا اتحادیه طلا و جواهر استفاده کنید.

طلای آب شده و خرید آن هزینه هایی مانند بسته بندی را در پی نخواهد داشت.

در این مقاله با here ما همراه باشید تا به پاسخ جامعی برای این سوال‌ها برسیم. اینکه کدام نوع طلا برای سرمایه‌گذاری بهتر است، بسیار به شرایط و ویژگی‌های شخصی شما دارد. بنابراین نمی‌توان یک دستور کلی صادر کرد. 

بیشتر بخوانید: برای سرمایه‌گذاری خرید طلای دست دوم بهتر است یا سکه؟

طلای آب شده و شمش هردو برای خرید و سرمایه گذاری مناسب هستند؛ انتخاب از بین این دو بستگی به شرایط و ترجیح شما دارد؛ اما برای انتخاب به این نکات دقت کنید:

برای خرید طلای آب شده آیا اتباع می توانند خرید طلای آب شده از گلدیکا داشته باشند؟

Report this wiki page